سو استفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ٣١ اردیبهشت ١۴٠٣) | بارش مجدد باران از فردا امتحانات دانشگاه پیام نور لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فعالیت‌های دانشگاه فردوسی مشهد همچنان ادامه دارد فعالیت دانشگاه‌های سراسر کشور همچنان ادامه دارد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویری از انتقال پیکر شهدای حاضر در بالگرد حامل رئیس جمهور تمامی امتحانات نهایی دانش آموزان امروز برگزار خواهد شد(۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت)
سرخط خبرها

قیمت پرواز رفت و برگشت تهران - نجف در ایام اربعین ۸ میلیون تومان شد | مشهد - نجف ۱.۵ میلیون تومان بیشتر

  • کد خبر: ۱۷۸۰۴۲
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
قیمت پرواز رفت و برگشت تهران - نجف در ایام اربعین ۸ میلیون تومان شد | مشهد - نجف ۱.۵ میلیون تومان بیشتر
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت پرواز رفت و برگشت تهران به نجف و بغداد را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز محمد محمدی‌بخش در نشست خبری با اشاره به این‌که سال گذشته در اربعین حدود ۲۵۱ هزار نفر از طریق حمل‌ونقل هوایی به عتبات عالیات منتقل شدند، اظهار کرد: همه مولفه‌های مربوط به اربعین ۱۴۰۲ فراهم شده و هماهنگی با عراق نیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امسال با تعداد زیادی هواپیما به دو فرودگاه بغداد و نجف پرواز خواهیم داشت و بیشترین پرواز‌ها را در بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ماه خواهیم داشت.

محمدی‌بخش یادآور شد: الان ۱۵۰ پرواز هفتگی به عراق داریم که پرواز‌ها را به صورت پلکانی افزایش می‌دهیم تا بتوانیم به زائران اربعین خدمات رسانی کنیم.

وی درباره قیمت مصوب پرواز‌های اربعین، گفت: مطابق تمام محاسبات انجام شده و با دستور وزیر راه و شهرسازی با رایزنی با ایرلاین‌ها قیمت بلیت پرواز رفت و برگشت از تهران به نجف و بغداد ۸ میلیون تومان مصوب شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: قیمت بلیت پرواز‌های رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد نیز یک و نیم میلیون تومان بیشتر خواهد بود، یعنی ۹.۵ میلیون تومان.

آمادگی فرودگاه امام برای انتقال ۲۵۰ هزار زائر اربعین

چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام نیز در این نشست گفت: به دنبال آن هستیم ترمینال سلام را به‌عنوان ترمینال نمونه منطقه به ثبت برسانیم.

وی افزود: در حج و اربعین ۱۴۰۱ و حج امسال بخش قابل توجهی از پرواز‌ها از فرودگاه امام انجام شد. سال گذشته ۸۰ درصد از پرواز‌ها اربعین و حدود ۳۰ درصد پرواز‌های حج از طریق فرودگاه امام انجام شد. سال گذشته ۱۸۰ هزار زائر از فرودگاه امام به عتبات عالیات عزام شدند و برای امسال آمادگی انتقال ۲۵۰ هزار زائر را داریم.

امسال نیز در شهر فرودگاهی امام موکب‌های متعدد را راه‌اندازی می‌کنیم، گفت: هماهنگی لازم با شرکت‌های هواپیمایی برای پرواز‌های اربعین انجام شده و امیدواریم مانند سال گذشته یک مسافر جامانده نداشته باشیم.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام (ره) پارگینگ محوطه ترمینال سلام ظرفیت ۶۰۰۰ خودرو را دارد، بیان کرد: تعدادی اتوبوس در فرودگاه مستقر شده که اقدام به جابجایی مسافران از فرودگاه تا میدان آزادی می‌کنند.

آمادگی ۲۵ فرودگاه برای پرواز‌های اربعین

رضا نخجوانی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این نشست با بیان این‌که ۵۳ فرودگاه زیرمجموعه شرکت فرودگاههاست، گفت: از این تعداد ۹ فرودگاه بین‌المللی و ۳۵ فرودگاه هم مرز هوایی است که البته برخی از این فرودگاه نواقصی هستند. مابقی نیز فرودگاه‌های غیر مرز هوایی است.

وی یادآور شد: سال گذشته از ۲۰ فرودگاه زائران اربعین اعزام شدند که امسال این تعداد به ۲۵ فرودگاه افزایش یافته است. سال گذشته ۲۹۱ پرواز رفت و ۲۹۱ پرواز برگشت اربعین انجام شد.

شمس‌الدین فرزادی‌پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش می‌کنیم با افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی خدمات را ارتقا دهیم. برای اولین بار تیم کاملی را در فرودگاه نجف مستقر می‌کنیم تا بتوانیم نیاز زائران را در مرحله برگشت تامین کنیم.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با قیمت مناسب‌تر امکان فروش بلیت را در فرودگاه نجف فراهم کنیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->